szerda, október 21, 2009

A borító

Ezennel ünnepélyesen bemutatom a szakácskönyv borítóját, kicsit izgulok. Itt-ott már lassan lehet majd vele találkozni, úgyhogy azt hiszem, úgy illik, hogy itt jelenjen meg először. Heteken át küzdöttünk vele, nem akart összejönni, én ezzel most nagyon boldog vagyok. Bízom benne, hogy a többségnek tetszik (olyat nem tudunk, amely mindenkinek). Én eddig minden monitoron más színűnek láttam, úgyhogy az csalóka, majd az igazi...A kép a saját fűszerpolcomat ábrázolja. A jövő héten megjelenő, őszi Stahl magazinban pedig már recept és részlet is lesz belőle, mégpedig az egyik kedvencem.

Címkék:


 

 

74 hozzászólás:

Blogger Gabojsza szerint...

Nekem tetszik. Erőt sugároz. Szeretem az ilyen "rendezett" dolgokat, komoly, megbízható hátteret sejtet.

4:57 de.  
Blogger lúdanyó szerint...

Nekem is nagyon tetszik, az különösen, hogy a rendezett egységes tégelyek között megjelenik egy-két "nem odaillő" üveg tartó is :)

6:15 de.  
Blogger Fűszeres Eszter szerint...

Tényleg nagyon jó lett! Már nem sokat kell aludni!

6:27 de.  
Blogger timcsa szerint...

Gratulálok! Nagyon vagány, már várom, hogy a kezembe vehessem.

7:51 de.  
Blogger Ági szerint...

Ez olyan más, mint az eddigiek. Ezért is lenne kedvem azonnal lekapni a polcról és beleolvasni. Először persze , -mint mindig- most is beleszagolnék. Ugye jó illata lesz?
Ágnes

7:55 de.  
Blogger Éva szerint...

Gratulálok, Zsófi! Szép ez a könyv.

7:57 de.  
Blogger Lila Füge szerint...

Nagyon jó választás! Bár a többit nem ismerem, ez bárhol a világon megállná a helyét! Gratula

8:17 de.  
Blogger Palócprovence szerint...

Gratulálok! Ennél jobb már nem is lehetne a borító!

8:38 de.  
Blogger starfi szerint...

nagyon jó lett!

9:14 de.  
Blogger Unknown szerint...

Zsófi!
Nekem is tetszik a borító. Ki fogja terjeszteni? (az érdekel, hogy Alexandrában vagy Libriben keressem)
Más.
EZ a Stahl dolog, ez komoly?
Ti azért nem egy ligában fociztok....
Stahlt akkor sem veszek, ha Te írsz bele...

9:14 de.  
Blogger szepyke szerint...

Gratulálok, szerintem nagyon jó lett a "borító", és szeretném elmesélni Neked, hogy milyen büszkeség öntötte el kicsi szívemet/lelkemet, amikor Jamie Oliver blogján az ajánlott blogok között megláttam a Chili & Vaníliát, mint ajánlott blogot! Nagyon büszke voltam/vagyok, a könyvhöz sok sikert kívánok!

9:17 de.  
Blogger schteca szerint...

Nekem is nagyon tetszik, már alig várom, hogy belelapozhassak, hiába, nekem a könyv csak kézben tartva az igazi. Tényleg, jó lenne tudni, hogy hol kapható. A blogon esetleg megrendelhető lesz? Az nagyon kényelmes, Eszterét pl. így vettem.
Mégegyszer gratula és nagyon kiváncsi vagyok.

9:32 de.  
Blogger lekvároskukta szerint...

Szia!

Nagyon jó lett, gratulálok én is:)

Nagyon tetszik!

9:32 de.  
Blogger Notburga szerint...

Gratulálok! Remélem, interneten keresztül is rendelhetö lesz.

9:45 de.  
Anonymous lorien szerint...

A borító a maga egyszerű stílusában engem a Szakácsok könyvére emlékeztet, ami kifejezetten jó és fajsúlyos iromány, szóval ez így nálam máris plusz pontot ér:).

9:51 de.  
Anonymous nemisbéka szerint...

Remekül néz ki, gratula!

9:55 de.  
Blogger Vanes szerint...

Tetszik az egyszerűsége!Más mint a többi szakácskönyv borító.Hol lesz kapható leghamarabb?

9:59 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

már küldöm is Anyukámnak a linket, hogy na erről beszéltem, ezt vedd meg légyszíves :-)

Helga

10:01 de.  
Blogger mandy tarragon szerint...

Szép. Egyszerű, modern, nincs rajta túl sok szín. Gratulálok, nagyon tetszik :)

10:01 de.  
Anonymous Ízbolygó szerint...

Letisztult stílus. Ez sugárzik a borítóról.
Szívből gratulálok!!!

10:17 de.  
Blogger Cukroskata szerint...

Remek. Gratulálok :-)

10:36 de.  
Blogger Rodick szerint...

nagyon jo lett! gratulálok!

10:37 de.  
Anonymous Blissz szerint...

Nekem nagyon tetszik, gratulálok hozzá!

10:52 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyon szép! A szülinapi kívánságlistámon szerepel,így meg tudom mutatni, hogy mit is kell keresni:-)

LepkePillangó

10:56 de.  
Blogger Makka szerint...

Nagyon jó a borító, tetszik, hogy a képen a fémes sort megtörik a parafadugós üvegtartók. Egy kis lazulós természetesség a hideg laboratóriumban.
Picit ugyan az én ízlésemnek agresszív a színösszeállítás, de ettől még jó.

11:09 de.  
Blogger ardea szerint...

Hű, de jó!
Most főztem tőled egy sült céklát, tegnap éjszaka pedig a birsalmasajtot, szóval a mi otthonunkban is emlegetett csili vagy! :)
Alig várom, hogy beszerezhessem a könyvet én is!

11:33 de.  
Blogger Eperlány szerint...

Kedves Zsófi!
Gratulálok a könyvedhez, amire már régóta sokan várunk!
Csak így tovább!
Eper

12:00 du.  
Blogger Jandi szerint...

Nagyon jó a borító!!! Nekem is van 5 db ebből a tartóból, nagyon szeretem őket, a becsesebb fűszereim vannak benne (habár én hagytam a mágnestálcán). A piros szín találóan Chilis:) Máris ajánlom főzni szerető ismerőseimnek.

12:06 du.  
Anonymous Szurikáta szerint...

Rendszeresen olvasom a blogodat, de soha nem bújtam még ki a csigaházamból. :) Viszont most muszáj megjegyeznem, hogy ez a borító teljesen te vagy! Szó szerint és átvitt értelemben is. :)

Amikor olvastam, hogy írsz egy könyvet, nem tudtam elképzelni, milyen lesz a borítója, de ahogy most megláttam, jó értelemben véve nem lepődtem meg! :) Nem is lehetne másmilyen...

Nagyon várom már, hogy kézbe vehessem a könyvet!

12:07 du.  
Blogger Zsófi szerint...

nekem is nagyon tetszik! nagyon rég vettem új szakácskönyvet, de most kénytelen leszek :D

1:26 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

várom, nagyon várom!
igazán szépre sikeredett....
hamarkati :-)

1:36 du.  
Anonymous grenadine szerint...

nagyon cool a borító!!

1:43 du.  
Anonymous Zsuzsa szerint...

Szuper a borító! Letisztult, van stílusa,........... persze ez természetes!
Várom, hogy kézbe vehessem!

2:59 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szépséges a borító! Hol lehet kapni a könyvet, hol, hol?

3:06 du.  
Blogger Limara szerint...

Szerintem is remek, gratulálok!

3:35 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Önmagában tök jó a borító, de talán érdemes lett volna átvenni egy két dolgot a blogról: vanilia háttérszín, csili és vanilia kép a fejlécben...

A Stahl-on én is meglepődtem.

4:12 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

szuper, elegáns, komoly!
mindenképpen megveszem!

doppio

4:53 du.  
Blogger Bigmanray szerint...

ahoz képest hogy"csak" egy boritó látható... eléggé el van ájulva itt mindenkiii... miért?? ti boritó alapjan vesztek könyvet??

5:45 du.  
Blogger Gabojsza szerint...

Döme, mi szerző alapján veszünk könyvet. Főleg ha ismerjük, szeretjük és felnézünk rá. Ha ráadásul még a borító is tetszik, az duplán jó nekünk:-)

6:04 du.  
Blogger Mindennapi Manna szerint...

Kíváncsi voltam, mi lesz a borítón. És amikor megláttam, hirtelen nem is értettem, hogy ez hogy nem jutott eszembe. Annyira nyilvánvaló, Chilit olvasva:) Nekem nagyon tetszik.

9:33 du.  
Blogger Unknown szerint...

Zsófi!
A Kulinária Kiadó a Stahl-é! Miért állsz össze Vele? Ez nekem olyan mintha a McDonald's konfitált kacsát kínálna...
Nyilván komoly okai vannak, ha ezt teszed, de SJ teljesen más elveket testesít meg. Nigella Lawson reloaded...Gianni az Aldiban...
Te meg eredeti vagy, egy igazi Mautnerikum!
Miattad kezdtem főzni...

10:14 du.  
Blogger Turák Kinga szerint...

nekem is tetszik! és gratula!!! Azt hiszem, ezt is felveszem a kívánságlistámra, úgyis jön a karácsony... :)

7:40 de.  
Blogger knoi szerint...

Gratulálok! Nagyon szép! Már szívesen lapozgatnám...

11:07 de.  
Blogger Mária szerint...

Még én sem írtam ide, de most megteszem! Iszonyúan tetszik a borító! Tényleg eredeti!
És SJ-ért én sem rajongok, de így ismeretlenül, a blogját és a dining guide-ot olvasva, Chili egy igazán talpraesett és okos nőnek tűnik, aki nem hagyja, hogy beleszóljanak a dolgába, szóval, a könyve tuti olyan lett, amilyennek ő szerette volna. SJ-nek meg van tapasztalata a szakácskönyv kiadásban, és szereti a rentábilis befektetést. És lehet, sokan a magazinjából ismerik meg ezt a blogot meg a készülő könyvet - aminek örüljünk. Szerintem ez lehet az oka, hogy Chili "összeállt" Stahl-lal.
Nagyon sok sikert kívánok a könyvhöz!
Marcsi

1:00 du.  
Blogger Alex Shneyderman szerint...

(nem akarok alnaivnak tunni, de nem ertem mi a problema a sj-tal..)

Zsofi,
nagyon guszti a borito, mar alig varom, hogy a fa ala tehessem.

sok sikert,
szi_vi

1:29 du.  
Anonymous Hobbiszakács szerint...

A címlap hangadó, és a hang, amit ez a címlap sugalmaz tiszta :-) Előlegezett gratula!

2:11 du.  
Blogger Dolce Vita szerint...

Nagyon, nagyon szép! várom már azt a csereberét

2:14 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nagyon jó lett, gratulálok, komoly, ízléses borító, de az üvegcsék szépen feldobják.
Anna

3:33 du.  
Blogger Unknown szerint...

Van profilom? és Malac? Ittam? :DDD

3:35 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Zsófi! a blogod felfedezése után lettem pár éve gasztroblog-függő.a karácsonyi kívánságlistám első helye ezennel elfoglalva!(persze, ha kibírom addig...) s persze: GRATULÁLOK!
renja,a zugolvasó

4:22 du.  
Anonymous Bambolina szerint...

Tényleg eredeti, de - úgy látszik, egyedül vagyok ezzel a véleményemmel - nekem nem tetszik... Nekem túl hideg, a színek agresszívek, nincs benne semmi lágyság... Ami a legjobban nem tetszik, azok a betűk! Számomra csúnyák a betűtípusok, és könyörgöm, miért kellett a címet külön-külön betűtípussal írni? Más a chili és más a vanília, és neeeeem komplementerek!
De hát ízlések és pofonok... A fő, hogy a szerzőnek tetszik, végülis az ő "gyermeke", és hát az sem mellékes, hogy itt 99%-nak tetszik!

5:39 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia Chilink!
Engem is meglepett kicsit a monitoron keresztül a borító, de egy vörös színt aki kifotóz úgy, hogy ne delejezze az ember tekintetét... szóval becsapós.
A tipográfia szerintem sem túl szerencsés - már a nyomdában van? Szerintem is megérne még egy kört mielőtt a stancot átkülditek.
De nálam nem csupán ez fog dönteni, itt Vagy már nekünk évek óta, valami a Te munkáddal is elkezdődött a hazai gasztronómiai ízlésformálásban, le a kalappal, és igenis ezt a könyvet nagyon várjuk! ;)
q.

6:50 du.  
Blogger balint_k szerint...

attila, névtelen, meg akit hozzám hasonlóan furdal a kíváncsiség: mivel nem derült ki, rágugliztam. fura, de az említett nagyobbakat nem dobta fel, viszont találtam egy boltot, amiről ugyan még nem hallottam (remélem nem kamu, mondjuk a könyv borítója meg egyéb stimmel), de náluk már ott van és meg lehet rendelni előre:
http://www.animakonyv.hu/index.php?BODY=BookInfo&OP=details&ID=96092&VISIT=1&t=chili-vanilia
igaz nov végét jeleznek, ami még jó messze van, de úgy megörültem, hogy egyből rendeltem is egyet :)

10:21 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy a többségnek tetszik, akinek nem, annak remélem, a belseje azért tetszeni fog. Néhány megjegyzés:

terjesztés: időben mindenről szólok majd, de minden nagyobb boltban lehet majd kapni, meg interneten is.

színek: monitoron nagyon nagyon más, élőben sokkal lágyabb, a háttér vanília színű (reméljük legalábbis:)

chili, vanília a fejlécben: kipróbáltuk, nem működött, szörnyű volt

Stahl: ezt majd meg fogom írni, mert számítottam néhány meglepődött reakcióra. Nagyon tudatos és átgondolt döntés.

betűtípus: külön, saját betűtípust vettünk a könyvre, ami szerintem nagyon szép (és jól olvasható), én legalábbis nagyon szeretem, de hát gondolom, egy betűtípus az aztán tényleg ízlés dolga. A cím direkt van így, tipós játék, de megfontoljuk a véleményt.

12:18 de.  
Blogger Unknown szerint...

Zsófi,
Kíváncsi vagyok. Nagyon. Nem kérdőjelezem meg a döntésedet (nincs is jogom rá:), de nagyon kíváncsi vagyok. Publikban nyomod a választ? Vagy 4szemközt?
Hajrá Chili!

12:46 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

naná, hogy publikban:)sejtésem szerint mást is érdekelhet

1:11 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili!

Nagyon szeretem a blogodat és nagyon várom a könyvedet!:-)

11:00 de.  
Anonymous renkovics szerint...

na az ilyet tényleg egyből levenném a polcról.én dedikált példányt szeretnék majd, gondolom megoldható valahogy ;)
gratulálok!

12:08 du.  
Blogger Piszke szerint...

Jó, hogy nem valami unalmas ételfotó van az elején :)
Az az igazság, hogy ezekben van pár aktuális trend és azon belül,akármennyire szemet gyönyörködtetőek is, ha elég sokat nézi az ember, bizony mind valahogy egy kaptafa lesz. Ez így semmiképp se átlagos,unalmas egyből megkapja a szemet.

A tipográfiához nem tudok hozzászólni, ahhoz még a fotózásnál is kevesebbet értek.

Az meg hogy üzleti vagy egyéb okból eredő alapon melyik kiadót választja valaki.. hát egy olvasónak igazán mindegy. Stahl Juditot akkora divat cincálni; nekem nem tisztem ugyan megvédeni, és azt, hogy a receptjei egy részét legalábbis honnan, hmmm..., ötletelte, azzal neki magának kell elszámolnia maga felé, ha már a jogászok nem tették meg, hiszen a netező vagy angolul tudó közönség számára eléggé nyilvánvaló; az viszont tény, hogy rengeteg ember szemét felnyitotta az országban arra, hogy főzni másképp is lehet, nemcsak úgy, ahogy eddig tudtak. És ebben úttörő volt itthon...

4:12 du.  
Blogger Unknown szerint...

Kedves Zsófi, nagyon szép lett, gratulálok :)es gratula a bloghoz is, imadom a receptjeid, ugyhogy varom a szakácskonyvet, hogy ne mindíg a laptopommal kelljen foznom. Sok sikert a továbbiakban!

6:29 du.  
Blogger kisrumpf szerint...

Engem is érdekel a magyarázat... Akárcsak a könyv :-)

Én képtelen volnék ekkora rendet tartani a fűszerpolcon :-)) A neved szándékosan van úgy elrejtve a címlapon? Valahogy úgy elvész...

12:17 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok!
És a megküzdött fűszertartók...
A jó külcsín után kiváncsian várom a beltartalmat.

4:16 du.  
Blogger nemesnagyanna szerint...

Nagyon tetszik! Már alig várom :)

8:13 du.  
Blogger Unknown szerint...

Az első szakácskönyvem lesz 22évesen! Már alig várom :D

12:24 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

hello, én is alig várom.
blog címben a vanilia rövid i, a borítón pedig hosszúval van.
biztos direkt, csak mondom.
sok sikert!

11:09 de.  
Anonymous csirke szerint...

Nekem csak egy hozzafuznivalom van: juhhe! :))

8:37 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

amikor megláttam a borítódat, az orangette-blog jutott eszembe, pontosabban orangette könyvének borítója:-)

http://www.amazon.com/Homemade-Life-Stories-Recipes-Kitchen/dp/1416551050

ugye hasonló? nagyon várom a könyvedet! imádom a gasztroblogokat bújni, de számomra a könyv az igazi. karácsonyra remélem fűszeres eszterét és a tiédet is megtalálja majd a jézuskám a könyvesboltban:-)

timi

8:42 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok, szuper lett! Olyan jó, hogy más, mint a többi borító, ahol "édi-bédin" vigyorognak a kiretusált "szakácsnők":)
Van stílusa, karaktere!
Olvasni akarom!!!

12:23 du.  
Blogger Panellakó szerint...

Szia! Úgy láttam, hogy az Animán nemcsak előrendelhető a könyv, hanem egy nyereményjáték is kapcsolódik hozzá. Ezek szerint az előrendelők közül a két szerencsés nyertes megkóstolhatja a főztödet? Remélem nem elírás a könyvesbolt oldalán...

6:12 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

nordy, nem elírás:)a kisorsolt két nyertesnek valóban vacsorát fogok főzni, ez velem egyeztetve lett:)

10:59 du.  
Blogger tekatana szerint...

Nordy - nem, nem elírás és nem is csalás/ámítás :) az előjegyzősök dedikált példányt kapnak és részt vesznek a vacsorás sorsoláson (utóbbin még + azok is, akik dec10-ig veszik meg nálunk)

11:02 du.  
Blogger tekatana szerint...

megelőztél :) de így legalább hiteles forrásból megerősítve.

11:03 du.  
Blogger tekatana szerint...

csak szólok, hogy aki dedikált példányt szeretne, az holnap délig rendelje meg az animakonyv.hu-n. onnantól már "csak" a vacsorasorsolás él.

3:40 du.  
Blogger Manno szerint...

Zsófi!

Nagyon szeretem a blogodat. :-)
A stíéusod fenomenális! Az étkek isteni finomak és egyszerűek! :-)
BUÉK!
Örülök, hogy Rád találtam! :-)
manno

1:54 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal