hétfő, január 26, 2009

A jelentkezéseket ezennel lezárom

A január 25-i határidő lezárult, az egymilliós vacsorára érkezett jelentkezéseket ezennel lezárom. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok kedvességet, némely e-mail és hozzászólás igazán olyan szívhez szóló volt, hogy legszívesebben azonnal válaszoltam volna, hogy "Igen, Téged sorsollak ki!". Természetesen, annak rendje-módja szerint megy azonban minden, a sorsolásra a héten fog sor kerülni, az eredményt pénteken fogom közzétenni.

Összesen 293 jelentkező közül fogjuk kisorsolni a vendégemet, én is nagyon izgulok!



Címkék: , ,


 

 

10 hozzászólás:

Anonymous Névtelen szerint...

Atyaég! Ez egy komoly tömeg!
Húzzál gyorsan!:-)

11:37 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Jaja ez aztán a rajongó áradat! ;-)

Én is izgulok... nagyon...

12:12 du.  
Blogger Grenadine szerint...

szó sincs megvesztegetésről, de küldtem egy barátságosdit :))
http://grenadinegasztro.blogspot.com/2009/01/ajndkba.html

12:56 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Juj, de izgulok :)

A.

1:09 du.  
Blogger Stern Bori szerint...

Nagyon várom a végeredményt! :)

3:41 du.  
Blogger nagypapi szerint...

Áh, tuti hogy nem én leszek, örök lúzer vagyok...:))
Egy módon tudom kikerülni, ÉN hívom meg C&V-t, hehe..

5:30 du.  
Blogger Kata szerint...

Vegán vendégként én igazi kihívás lennék, de úgysincs akkora mázlim :P

9:09 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

húúú, el is felejtkeztem, h vasárnap volt a határidő!!! :)

12:14 du.  
Blogger Mustraságok szerint...

Én is izgulok :) és drukkolok
nagyon klassz meglepetés lenne egy barátnőmnek.

12:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia. Tudom, hogy off, de megírnád, Te hogyan csinálod a forralt bort,egyben azt is, hogy a mézet lehet-e karamellizálni, és ha igen, hogyan. Nagyon-nagyon köszönöm, az új távlatok reményében.

10:20 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal